czwartek, 27 września 2012

Słoiki decoupage...

Witam:) Dziś będzie coś trochę innego niż zwykle:) Słoiki ozdobione metodą decoupage. Zrobiłam je już jakiś czas temu, ale jak zwykle czasu nie było, żeby zrobić zdjęcia i je pokazać... To moje pierwsze kroki w decoupage na szkle. Trochę było zabawy z tym cieniowaniem i kolorowaniem, szczerze mówiąc nie wiedziałam jak się do tego zabrać:) Ale jakoś chyba się udało, jak na pierwszy raz efekty chyba nie są najgorsze:)



...a że słoiczki mają być prezentem i nie miałam pomysłu jak je zapakować, to zrobiłam jeszcze koszyczek, do którego je powkładałam:)


I to tyle na dziś:) 
Miłego popołudnia !!!


29 komentarzy:

  1. Rewelacyjne!!!! Sloiczki wygladaja swietnie..a koszyk to juz w ogole bajka,razem prezentuje sie bardzo elegancko :)) Jestem pewna,ze prezent sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholipcia, ale świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na prezent :) słoiki urocze pachnie truskawkami z daleka :) a kosz mmm....mistrzostwo :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie ozdobiony a pomysł zapakowania je w koszyczek wystrzałowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Od razu się lato przypomina!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i takie żywe :)
    Ja ostatnio tęsknie za prawdziwym dekupażowaniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent cudny, troszkę lata w te jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodziachne słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne truskawkwoe sloiczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny prezent,a słoiczki są wspomieniem lata.

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość - rewelacja! Bardzo podoba mi się połączenie czerwieni z zielenią na tych słoiczkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie najgorszy efekt???Kochana,jest rewelacyjny!!!Wyszło powalająco fantastycznie...a jeszcze koszyczek piękny w gratisie,uhm...marzenie taki prezent.Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wyszły te słoiczki, a w tym koszyczku wyglądają jak muchomorki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś niesamowitego, jak zwykłe słoiki zyskały na wyglądzie. Razem z koszyczkiem prezent jest bardzo gustowny :) Mam takie praktyczne pytanko - można w tak ozdobionych słoikach zagotować przetwory np. w przyszłym roku? czy truskawki by się popsuły?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne, niesamowite ! Cudeńka poprostu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajniusie te twoje słoiczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odp. na moje pytanie :) też bym bała się ryzykować z gotowaniem tak ładnie ozdobionych słoików :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszelkiego rodzaju słoiczki, słoje i butelki w technice decoupage :) A Twoje są bardzo apetyczne:) Trening czyni mistrza więc ćwicz bo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjne!!! pierwszy raz coś takiego widzę :) pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny prezencik, smakowicie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super są te słoiczki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ACABEI DE CONHECER SEU BLOG,QUE PROJETO MARAVILHOSO ESSE,PARABÉNS.BEIJOS.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpowiedzUsuń
  23. Słoiczki są piękne, super prezent :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastyczne :) super pomysł i piękne wykonanie :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zachwycona tymi słoikami, są prześliczne! a ten kosz mega Boski, super wszystko razem wygląda :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj zgadzam się.. niesamowity zmysł piękna i smak.. :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Słoiki rewelacyjne aż chce się jeść przetwory z takich słoików, a przy tym mogą robić jako ozdoba stołu!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...