sobota, 5 marca 2016

Wielkanocny słoik na ciastka, cukierki itp...

Hej :)
Niestety nie mam ostatnio za dużo czasu, żeby tu zaglądać i prowadzić bloga regularnie... ale coś tam jednak tworzę, od czasu do czasu :) Ostatnio poddałam metamorfozie zwykły szklany słój. Uszyłam mu etykietkę z materiału w kropki, ozdobiłam wstążką i koronką. Nakrętka też dostała nowe życie w postaci koloru i ozdoby - wielkanocnego króliczka z masy solnej przymocowanego na wierzchu :)
Dziś upiekłam z mamą ciastka owsiane i od razu włożyłam je do słoika, żeby zobaczyć jak to się będzie prezentować :)
Oto efekty:









12 komentarzy:

  1. fantastyczny słoik! W takimm cokolwiek by się tam znalazło, to wygląda apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ...zajefajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest oszałamiający po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste i mega efektowne:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,
    cudowny jest ten słoiczek wielkanocny.
    Prowadzisz bardzo interesującego i inspirującego bloga :)
    Tworzysz piękne rzeczy. Ja również wykonuję anioły z masy solnej, zapraszam do mnie:
    http://joannadecoart.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny słoik :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na słoik. Piękny i funkcjonalny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...